EU projekti

eu

Naziv projekta : Poboljšanje konkurentnosti uvođenjem suvremenih IKT rješenja u upravljanje poslovnim procesima

Projekt je prijavljen Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta RH u sklopu Pozivu na dostavu projektnih prijedloga  „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti msp-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) – 2” te je za projekt donesena Odluka o financiranju i sklopljen Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.–2020.

Referentni broj ugovora: KK.03.2.1.19.1159

Kratki opis projekta: Projektom se planira poboljšanje upravljanja poslovnim procesima poslovne podrške: računovodstvo, nabava, logistika i prodaja te poboljšanje poslovnih procesa organizacije nastave, praćenja rezultata, uvođenje interaktivne komunikacije svih sudionika u procesu putem kotrolirane interne društvene mreže što će doprinjeti boljem upravljanju vremenom i organizacijom svih sudionika u školi te poticanje i dogovorno korištenje društvenih mreža u procesu interaktivnog planiranja i organiziranja.

 Ciljevi projekta: Svrha projekta je nabava softvera i hardvera za podršku poboljšanju upravljanja poslovnim procesima.  Projektom se planira unaprijediti 8 poslovnih procesa što će povećati učinkovitost i efikasnost u ukupnom poslovanju

Cilj projekta je edukacija i korištenje softvera za upravljanje vremenom, obvezama i zadacima te praćenje učinaka svakog sudionika u procesu, odgovorno korištenje društvenih mreža i praktična primjena suvremenih IKT rješenja u realnom vremenu i svakodnevnom životu učenika te učenje o koristima primjena IKT rješenja u svakodnevnom praktičnom životu te priprema i edukacija za rad u realnom sektoru.

Cilj projekta je i poboljšanje odnosno informatizacija procesa poslovne podrške financija, računovodstva, upravljanja ljudskim potencijalima, nabava, logistika i prodaja, što će doprinjeti administrativnom rasterećenju i boljoj efikasnosti ovih poslovnih procesa.

Rezultati projekta:

  1. nabavljen softvere za upravljanje poslovnim procesima i nadogradnja postojećih sustava te međusobno integrirani i povezani u cjelinu
  2. nabavljena IKT oprema za podršku navedenim poslovnim procesima
  3. osigurana sredstva i financijska sredstva za provođenje projekta

Mjerljivi pokazatelji projekta su:

  1. poboljšano upravljanje sa 8 poslovnih procesa
  2. povećanje prihoda za 32%
  3. novotvorena radna mjesta 2

Ukupna vrijednost projekta: 1.360.914,55 HRK
EU sufinanciranje projekta:     844.512,89 HRK

Razdoblje provedbe projekta: 01.02.2020. – 31.07.2021.

Kontakt osoba za više informacija: Nada Morić, voditeljica projekta; tel: 098 409 509, email: nadamoric@hotmail.com  ;  http://gimneks-benediktkotruljevic.hr/

https://strukturnifondovi.hr/

https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/

eu

EU projekti